Aby precyzyjnie realizować oczekiwania i potrzeby naszych klientów wykorzystujemy nowoczesne i najbardziej zaawansowane zAby precyzyjnie realizować oczekiwania i potrzeby naszych klientów wykorzystujemy nowoczesne i najbardziej zaawansowane z dostępnych rozwiązań informatycznych. System SAP Business One integruje procesy zarządzania w całej grupie OMEGA.

Organizacja procesów logistycznych i biznesowych wymaga wdrażania innowacyjnych systemów IT. Technologia stanowi znaczący czynnik rozwoju, lecz tylko optymalnie wykorzystywana pozwala na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, a przede wszystkim daje możliwość precyzyjnej i efektywnej obsługi klienta i zasobów przedsiębiorstwa. Dlatego funkcjonalności SAP Business One zostały specjalnie zaprojektowane w odniesieniu do specyfiki OMEGI.

Jedną z kluczowych zalet systemu jest dostarczanie unikatowej wiedzy o współpracy z poszczególnymi partnerami. Wartościowe dane dotyczące historii zleceń są nie tylko gromadzone, ale też zestawiane w kontekście kluczowych wskaźników i przedstawiane w formie syntetycznych raportów, pozwalających na bieżące monitorowanie i optymalizację procesów handlowych. Pełna wiedza o kliencie pozwala na poznanie jego zasadniczych potrzeb i problemów oraz dostarczanie rekomendowanych rozwiązań.

Współcześnie budowanie jakości relacji z partnerami biznesowymi musi być wspierane przez wykorzystywanie odpowiedniego środowiska informatycznego. Podnoszenie standardów obsługi klienta to jedna z wielu funkcji systemu SAP Business One, który integruje także poszczególne elementy firmowej infrastruktury oraz usprawnia planowanie zasobów we wszystkim obszarach działalności OMEGI.

Rynek udostępnia wiele możliwości wyboru partnera w transporcie czy logistyce, warto jednak zwracać uwagę na zaplecze i kompetencje technologiczne przedsiębiorstwa. W gospodarce opartej na wiedzy i informacji, technologia i innowacja stanowią klucze do sukcesu.

FacebookTwitterPinterestGoogle +Stumbleupon
Omega Pilzno
Napisane przez Omega Pilzno