Decyzja o uzupełnieniu oferty o usługę transportu płynnych produktów spożywczych to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się trendy w branży TSL oraz rosnące potrzeby kontrahentów. Co udało nam się osiągnąć podczas pierwszych 12 miesięcy działalności?

Elastyczność i indywidualne podejście do klienta

W naszej pracy koncentrujemy się przede wszystkim na przemyślanej realizacji powierzanych zleceń zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów. By sprostać temu założeniu, wdrożyliśmy nowe standardy obsługi klienta. Zaktualizowany system pozwala maksymalnie szybko reagować na zmieniającą się dynamikę branży spożywczej, zależą od m.in.: sezonowości, umocnienia lub spadku waluty, czy zasobów produkcyjnych.

Kluczowe informacje o każdym zleceniu (w tym m.in.: statusie wysyłki, przebiegu trasy) są na bieżąco monitorowane przez wyznaczonych pracowników. Za możliwość natychmiastowego przekazania ich klientom odpowiada nowoczesny system administracyjny.

Zgrany zespół

Sprawne funkcjonowanie nowego działu to zasługa zgranego zespołu. Tworzą go świetnie ze sobą współpracujący, wykwalifikowani specjaliści o szerokiej wiedzy z zakresu transportu płynnych produktów spożywczych oraz planowania i wdrażania rozwiązań optymalizujących łańcuch dostaw w transporcie lądowym.

Nowoczesna flota

Zaangażowanie w rozwój nowo utworzonego działu to również inwestycje na rzecz rozbudowy floty pojazdów. Cysterny, którymi dysponujemy przystosowane są do transportu każdego z produktów spożywczych, niezależnie od ich unikalnej specyfiki.

Wzrost obsługiwanych klientów

Działania, które podjęliśmy na rzecz utworzenia oraz rozwoju działu cystern spożywczych zostały docenione przez wielu klientów. Dowodzi tego – odnotowany w końcówce roku – wzrost zleceniodawców: o 40% w stosunku do pierwszego kwartału 2016 roku.

Utworzenie działu cystern spożywczych to kolejny krok, dzięki któremu stopniowo zwiększamy przewagę konkurencyjną na międzynarodowym rynku TSL. Obecnie pozostajemy skoncentrowani nad ciągłym rozwijaniem nowej usługi. Najbliższe plany zakładają dalsze inwestycje w kadry, flotę oraz automatyzację procesów administracyjno-sprzedażowych.

FacebookTwitterPinterestGoogle +Stumbleupon
Omega Pilzno
Napisane przez Omega Pilzno