Gold laurel. Best 2016

Zbliżający się koniec roku to właściwy moment, by podsumować sukcesy, jakie odnieśliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W 2016 roku zostaliśmy kilkukrotnie wyróżnieni w najważniejszych konkursach i rankingach branży TSL.

Zoptymalizowaliśmy proces zarządzania operacjami logistycznymi, usprawniając jednocześnie obsługę klienta

W 2016 roku mocniej niż dotychczas skoncentrowaliśmy się na umacnianiu relacji wewnątrz firmy, przede wszystkim pod kątem współpracy pomiędzy poszczególnymi działami. Nacisk położyliśmy na ujednolicenie procedur zarządzania poszczególnymi operacjami logistycznymi wpływającymi na efektywną realizację łańcucha dostaw. W tym celu wdrożyliśmy zaawansowany system SAP Business One, tj. oprogramowanie umożliwiające stały monitoring procesu realizacji kluczowych operacji logistycznych (m.in.: magazynowania, zarządzania stanami magazynowymi, śledzenia realizowanych dostaw) czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Dodatkowym atutem rozwiązania jest wspólna baza kontrahentów. Narzędzie CRM dodatkowo zapewnia efektywniejsze planowanie sprzedaży poprzez m.in.: możliwość generowania bieżących raportów (np. o stanach magazynowych towarów).

Niemalże jednocześnie w obrębie Podkarpackiego Parku Logistycznego wprowadziliśmy SAP WMS – system, który pozwala na efektywne wykorzystanie oprogramowania IT w zakresie zarządzania powierzchnią magazynową. W oparciu o nowoczesne technologie usprawniliśmy przepływ kluczowych informacji związanych z obsługą klienta, tym samym skracając czas realizacji zleceń oraz redukując ich koszty.

Przemyślana reorganizacja dotychczasowego trybu pracy to jeden z kluczowych czynników, dzięki którym po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie 61. czołowych operatorów logistycznych. W XXI edycji „Rankingu firm TSL” zajęliśmy odpowiednio:

  • miejsce w rankingu firm TSL wg wartości przychodów z deklarowanej głównej działalności (logistyka),
  • miejsce wg wartości przychodów z działalności TSL,
  • miejsce w rankingu firm TSL wg wartości przychodów z deklarowanej głównej działalności (inne).

Zobacz: Omega Pilzno po raz kolejny w gronie polskich czołowych operatorów logistycznych

Poprzez nieustanne podnoszenie jakości świadczonych usług wpływamy również na rozwój lokalnego biznesu. Nasze zaangażowanie w tym zakresie przyniosło nam wysokie – 15. – miejsce w rankingu „Złota Setka” Firm Podkarpacia. Tym samym ugruntowaliśmy swoją pozycję jednego ze 100. najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw województwa podkarpackiego.

Zobacz: Grupa OMEGA Pilzno na 15. pozycji w rankingu „Złota Setka” Firm Podkarpacia

Ułatwiamy start kariery zawodowej

„Akademia OMEGA” to autorski projekt brandingowy, poprzez który edukujemy i umożliwiamy rozwój przyszłym logistykom. W ramach programu konsekwentnie realizujemy szereg działań edukacyjnych, w tym m.in.: praktyki uczniowskie i studenckie w firmie, wykłady otwarte dla studentów z udziałem naszych specjalistów, warsztaty czy wizyty w bazie spedycyjno-transportowej oraz Podkarpackim Parku Logistycznym. Dzięki temu uczniowie oraz studenci logistyki, spedycji, a także mechanicy otrzymają konkretną wiedzę przydatną na rynku pracy oraz eksperckie wskazówki o najbardziej pożądanych przez pracodawców umiejętnościach. Najlepsi studenci uzyskają szansę na zdobycie doświadczenia zawodowego podczas praktyk czy staży, oraz na podjęcie stałej pracy w naszej firmie.

W corocznym konkursie „Podkarpacka Nagroda Gospodarcza”, „Akademia Omega” została uznana za najbardziej innowacyjną inicjatywę w branży. Dla nas oznacza to jeszcze większe zaangażowanie w pomoc młodym ludziom w lepszym starcie kariery zawodowej.

Zobacz: „Akademia OMEGA”, czyli jak pomagamy młodym ludziom w dobrym starcie na rynku pracy qw branży TSL

Dbamy o bezpieczeństwo kierowców

W wyżej wymienionym zestawieniu zostaliśmy również wyróżnieni w kategorii „Najlepsze usługi”. Bezpieczeństwo i komfort kierowców są dla nas najważniejsze. Dajemy temu wyraz poprzez kompleksowy, przeprowadzany z najwyższą starannością serwis samochodów ciężarowych. W ramach świadczonych usług realizujemy nie tylko naprawy gwarancyjne, ale i pogwarancyjne wraz z m.in.: montażem podzespołów, automatycznych urządzeń pokładowych i opon, czy remontem wszystkich ciężarówek marki MAN. Wykwalifikowany zespół mechaników oraz profesjonalnie wyposażone warsztaty to atuty, które wyróżniają punkt obsługi serwisowej samochodów ciężarowych MAN na tle konkurencji. Tytuł „Najlepszej usługi” stanowi gwarancję realizację profesjonalnej realizacji napraw koniecznych do utrzymania wymaganego stanu technicznego samochodu.

Jesteśmy godnym zaufania partnerem

Rok 2016 zamknęliśmy z tytułem „Przedsiębiorstwa Fair Play”. To ogólnopolski program, którego ideą jest promocja etyki w biznesie. Pojęcie to rozumiane jest jako zaangażowanie przedsiębiorców w budowę oraz rozwój pozytywnych relacji z pracownikami, klientami, kontrahentami oraz społecznością lokalną. Najważniejszymi założeniami programu są: promocja etyki w działalności gospodarczej oraz mobilizacja polskich przedsiębiorstw do zachowań etycznych poprzez konsekwentne wdrażanie stosownych zmian w wewnętrznej organizacji pracy oraz podjęcia szkoleń w tym zakresie.

W tegorocznej edycji programu zostaliśmy wyróżnieni certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Przyznawany jest on przedsiębiorstwom, które cechuje rzetelność oraz dbałość o właściwe relacje ze swoim otoczeniem (zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym), a tym samym:

  • stworzyły warunki pracy sprzyjające rozwojowi zawodowemu,
  • terminowo wywiązują się z zobowiązań wobec skarbu państwa,
  • uczciwie reklamują się (nie dyskredytują konkurencji),
  • oferują najwyższą jakość oferowanych produktów i usług, zdolnych spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów,
  • prowadzą działalność przyjazną dla środowiska naturalnego.

Niniejsze wyróżnienie to kolejny dowód na to, że w naszej pracy kierujemy się profesjonalizmem. Dzięki nagrodzie jeszcze bardziej zwiększyliśmy przewagę konkurencyjną w branży i ugruntowaliśmy pozycję zaufanego i sprawdzonego partnera biznesowego.

Zobacz: OMEGA Pilzno w gronie „Przedsiębiorstw Fair Play” 2016

Konsekwentne inwestycje w dynamiczny rozwój, koncentracja nad wdrażaniem zaawansowanych technologii usprawniających obsługę klienta i wsparcie młodych ludzi rozpoczynających karierę w branży to główne założenia, na których koncentrowaliśmy się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Otrzymane nagrody i wyróżnienia to dowód na to, że powyższe zadania zrealizowaliśmy w oparciu o przemyślaną strategię biznesową oraz uczciwą współpracę ze sprawdzonymi partnerami.

 

FacebookTwitterPinterestGoogle +Stumbleupon
Omega Pilzno
Napisane przez Omega Pilzno